utorok 16. septembra 2014

CLINIQUE – pore refining solutions Instant perfector

Mám pomerne čistú pleť. Nikdy som s ňou nemala žiadne vážnejšie problémy okrem rozšírených pórov. Accchhh. Našťastie nie sú až v takom hrôznom stádiu, proste nie je to najkrajšia vec na mladej babe.  Skúšala som už viaceré prípravky na ich odstránenie, ale nič nezabralo! Včera som sa ale zastavila v drogérii Marionnaud a poradili mi, nech vyskúšam krémik od značky Clinique. Je to vlastne korektor zjemňujúci póry, viditeľne a okamžite. 

Krém má farbu do béžova ale na pleti sa prispôsobý k farbe pleti.


Viditeľne zjemňuje póry: Je to pravda, ale úprimne povedane som čakala na väčší „zázrak“. Samozrejme viem, že sa to nedá na 100% zakryť ani odstrániť.
Okamžite: No ale potrvá to pár sekúnd :D
Inovatívna technológia poskytuje prírodný matný vzhľad, ktorý vydrží až 8 hodín. Kontroluje lesk pleti. Odolný potu a vlhkosti: To je naozaj pravda, čo znamená veľké plus. Mne držal celý deň, aj napriek tomu, že vonku pršalo.


Pomer, kvalita a cena je celkom dobrá. Stojí to 24,50€ ale naozaj pomôže. Síce je to 15ml balenie ale vydrží dosť dlho. Netreba s tým natrieť celú tvár, len tú časť, kde máte póry.
Moje hodnotenie: Ak máte problémy s pórami, tak naozaj odporúčam!! Ak by som to mala zabodovať, u mňa by získal z 10-tich 9!! J


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára