streda 24. septembra 2014

Love Nature – Creamy cleanser

Nedávno som si objednala novú čistiacu emulziu od Oriflame a rada by som sa s Vami podelila o moje skúsenosti. Je to upokojujúca, krémová emulzia na čistenie pleti.


 Radšej používam gély alebo peny, po nich mám naozaj ten pocit, že mám čistú tvár. No ale teraz som sa rozhodla, že spravím výnimku a vyskúšam práve túto krémovú emulziu na citlivú pleť. Hneď ako je vonku trošičku chladnejšie, moja pleť sa zrazu mení na citlivejšiu. Vtedy mi tie peny trošku dráždia pokožku. Myslím si, že s týmto problémom nie som sama. Práve preto som sa rozhodla, že tú emulziu vyskúšam.


Má podobnú konzistenciu ako denné krémy, teda nie je mastná. To je len plus, pretože sa ani pokožka z toho neleskne. Jej jemná, harmančeková vôňa upokojuje nielen našu pleť ale aj dušu. Pre mňa tá vôňa znamená čistotu a oddych. Čistí šetrne ale naozaj dôkladne. Som s ňou naozaj spokojná.

Použitie: Treba to vmasírovať do pleti a krku a potom zvyšok zotrieť vatovým tampónom. Také to je jednoduché. J





Sada Love Nature pre citlivú pleť obsahuje okrem čistiacej emulzie (4,90€, 125ml) aj tonizačnú vodu (4,90€, 150ml) a krém na tvár (4,90€, 50ml).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára