štvrtok 11. septembra 2014

Najtrápnejšie stretnutie roka!!

Dnes som mala voľno, tak som sa vybrala poobede  s mojím najlepším kamošom na kávu.  Ak sa budete motať okolo Centrálu, tak sa zastavte na 1.poschodí v Lavazze a ochutnajte ich horúci zelený čaj, smelo odporúčam.  Pila som ho prvýkrát, ale tá chuť... bola jednoducho bohovská. Bol to  najlepší zelený čaj čo som doposiaľ pila.

Ale teraz nejde len o čajík, ale o to moje „trápne“ stretnutie. Treba o mne vedieť , že niekedy prežívam chvíle, kedy sa správam ako 13- ročné dieťa. Mám svoje dní ako každý iný, začo sa netreba hambiť. Stalo sa to, asi tak 6-7 mesiacov dozadu, čo som zazrela v robote jedného sympoša.
Chlapík si samozrejme niečo kúpil a keď prišiel ku mne zaplatiť k pokladni, do nákupnej tašky som mu strčila kontakt na seba. Ešte v ten večer sa mi ozval, a kontaktoval ma sms správou.  Naše písanie netrvalo dlho.
Dnes si sedím v predajni a zrazu som si všimla že sa niekto obšmieta okolo mňa, pozerá si topánky. Mala som pocit, že je mi povedomí, niekde som ho už raz videla. Pozrel sa na mňa a usmial sa, potom ma napadlo, že je to TEN chlap ktorému som dávala svoje číslo.  V deň keď som mu dala číslo, som nemyslela na situáciu aká sa stala dnes.... aké bude sa stretnúť znova, mimo plánovaného stretnutia.
V momente som sa začervenala. Hoci sa považujem za úprimného človeka bez akéhokoľvek tabu, no proste sa to stalo. V poslednej dobe sa mi to stáva častejšie, myslím na začervenanie. Moja nová a samozrejme nechcená vlastnosť. Od dnešného dňa sme si začali znovu písať J

V živote to niekedy nevychádza podľa našich predstáv. Cítila som sa trápne pri stretnutí, no na druhej strane mi to bolo aj vtipné. A nakoniec sa z celého sivého, dažďového dňa stal naozaj zaujímavý deň a pôjdem si ľahnúť s dobrým pocitom a s úsmevom na tvári :) Dobrúú :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára